Radionice

Učenica Jovana Milović kreirala dva videa

21.04.2020.

Kako spasiti pčele, zašto su ona najvažnija bića na svijetu, kako ojačati imunitet da bi nas on zaštitio od virusa korona – je samo dio pitanja čije odgovore nudi u dva divna video klipa njihova autorka – Jovana Milović, učenica drugog razreda ginmazije “Stojan Cerović” iz Nikšića.

 

 

Jovana je, nadamo se, bila inspirisana radionicama, koje smo na temu medijske pismenosti realizovali tokom februara, marta i aprila (ovog zadnjeg mjeseca u obliku vebinara) sa učenicima i nastavnicima crnogorskih škola, u okviru projekta Čitaj između redova.

 

Jovanu je podstakla njena profesorica Maja Macanović, koja je zajedno sa još 48 nastavnika/ca osnovnih i srednjih škola širom Crne Gore pohađala radionicu  instituta za medije - Nova medijska pismenost – participativna kultura za pariticipativnu demokratiju.

 

Emitovanjem ove video poruke bismo željeli da inspirišemo i druge đake da kreiraju i pošalju nam materijale u različitim formama - videa, mimovi, gifovi, animacije, dok traju mjere socijalne distance. Pozivamo sve nastavnike/ce osnovnih i srednjih škola, koji su pohađali radionice Instituta za medije, da motivišu svoje učenike da budu kreativni, da pokažu da su naučili da se kritički odnose prema informacijama iz medija, da koriste informacije na pravi način, te da svoje vrijeme provode kvalitetno.

 

Svi radovi koji budu zadovoljili osnovne kriterijume biće objavljeni i promovisani putem ovog sajta i društvenih mreža, a najbolji će biti nagrađeni. 

 

Ujedno najavljujemo još 3 vebinara sa učenicama i učenicima, koji će takođe održati naši eksperti za medijsku pismenost, Božena Jelušić i Dragoljub Vuković. Sjutra ćemo održati vebinar za osnovce, a sledećeg dana za srednjoškolce. Još jedan vebinar će se održati i naredne sedmice. Fokus je na dezinformacijama, teorijama zavjere, predrasudama koje se u doba pandemije korona virusa šire društvenim mrežama. Do sada su održana dva vebinara na kojima je učestvovalo 64 učenika/ca i 8 njihovih nastavnika/ca.

 

Scroll to Top